م. راهی (اشعار)

بهاران

نه دیگر

نه، زمستان نیست.

نمی سوزد دگر از سوز و سرما دست

و من مشتاق آن دستم

که سوی من فرا یازد،

و من هر آشنایی را سلامی گرم خواهم گفت

و من بام و حیاط خانه ام

از بقایای زمسنانیش خواهم ر‘ فت

و من در باغ ها و دشت ها

از ریشه خواهم رست

و هر جایی گل آلاله خواهم کاشت.

و من همچون نسیمی می شوم

در گیسوان کودکی زیبا

و من مهر و محبت را

میان خانه های شهر سهم خواهم کرد،

و من در کوچه های شهر جار خواهم زد

نه دیگر

نه زمستان نیست

بهاران است

بهاران است.

م. راهی، 20 شهریور 68 ، سلول انفرادی …

گفت‌و‌گو‌ها

هنوز دیدگاهی داده نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

بایگانی

آدرس ایمیل خود را در کادر زیر وارد کرده و بر روی دکمه Submit کلیک کنید.

به 261 مشترک دیگر بپیوندید

wordpress stats plugin
