جمشید پیمان, دیگر شاعران

اَلَـم نَـشـرَح لَـکَ صَـدرک (جمشید پیمان)

 

عید مبعث پیامبر رحمت مبارک باد!

عید مبعث پیامبر رحمت مبارک باد!

منم لبریز از پرواز ، نمی مانم زِ رفتن باز ، دل و جانم پُر از آواز
پُر از نازِ صدای تو  ، که می خوانی به گوش من ؛
الم نشرح لک صدرک
ازین تقدیر کیهانی ، کمی از آنچه می دانی،ورایِ هوش و حیرانی
برون از حیطه ی ایمان ،به من گوید سروش من

الم نشرح لک صدرک
شب است و تیرگی سلطان، جهان در چنبر توفان ، نه نقش کفر و نه ایمان
ندای اِقراَ ات پیچد ،  که برکش جام نوش من
الم نشرح لک صدرک
من و امواج گمراهی، نه تاییدی نه همراهی، نه دلبندی نه دلخواهی
مرا کردی تو همراهی، تو گشتی تاب و توش من
الم نشرح لک صدرک
قلم از تو کلام از تو ، رسول از تو پیام از تو ، خروش از تو قیام از تو
سجا از تو ضُحا از تو، تو اوجِ من تو جوشِ من
الم نشرح لک صدرک
ز کرّمنای تو اکنون ، زِ هر خوفی دلم بیرون ، جدای از چون و از بیچون
قدم در راه بگذارم ، وَ دستِ تو به دوشِ من
الم نشرح لک صدرک
پس از آن سختی و تنگی ، ازآن عُسری که در من بود، به یُسرایت زدم چنگی
نشسته پیک وپیغامت ، به چشم من به گوشِ من
الم نشرح لک صدرک

جمشید پیمان، 29 خرداد 1391

گفت‌و‌گو‌ها

هنوز دیدگاهی داده نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

بایگانی

آدرس ایمیل خود را در کادر زیر وارد کرده و بر روی دکمه Submit کلیک کنید.

به 261 مشترک دیگر بپیوندید

wordpress stats plugin
